Перейти к содержимому
Zone of Games Forum
Bkmz

rpg The Witcher 3: Wild Hunt

Рекомендованные сообщения

Могли бы еще и 2 по 3 слотов умений добавить на новую игру+, а то получается уже большая часть уже прокачана квен шарик сейчас на 3 удара хватает, а когда враги будут 60 уровня тополучается и на один с трудом.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Могли бы еще и 2 по 3 слотов умений добавить на новую игру+, а то получается уже большая часть уже прокачана квен шарик сейчас на 3 удара хватает, а когда враги будут 60 уровня тополучается и на один с трудом.

согласен, а то уже просто надоело тусовать их... после 450 часов игры

один фиг это глупое ограничение которое просто растягивает время

ну или хоть бы билды сохранять дали, что бы переключать их быстро можно было до битвы

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Ух, завалил Ключника.

Этого точно фанаты ДС наныли.

И да, для ТАКИХ монстров ванильное управление туговато. Принципиально не стал включать ускоренные движения, в итоге битва растянулась на 3 дня - я дох пару раз, меня задалбывало глядеть на (очень долгий) экран очередной загрузки и я игру бросал. И вот с пятого раза я его таки забодал :)

?? Завалил его без проблем вообще. Больше потел на призраке из картин.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Призрака уложил меньше чем за минуту. Может даже секунд за 30, ибо она сама и добровольно упорно лезла в ирден и там её становилось грустно. Она меня даже не задела ни разу. Самый Страшный Кошмар тоже оказался не очень, хотя и чуть посильнее призрака.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Призрака уложил меньше чем за минуту. Может даже секунд за 30, ибо она сама и добровольно упорно лезла в ирден и там её становилось грустно. Она меня даже не задела ни разу. Самый Страшный Кошмар тоже оказался не очень, хотя и чуть посильнее призрака.

Так она там хилится и уходит в картины. Я долго не мог понять "разрушил" ли я картину или бить по ней вообще бесполезно. Но, методом тыка победил ее. (кинул на пофиг бомбу и сработало)

С Кошмаром главное увернутся во время. Одновременно всех агрил?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Так она там хилится и уходит в картины. Я долго не мог понять "разрушил" ли я картину или бить по ней вообще бесполезно. Но, методом тыка победил ее. (кинул на пофиг бомбу и сработало)

С Кошмаром главное увернутся во время. Одновременно всех агрил?

Ага. Правда не специально - я сделал круг по комнате чтобы оценить обстановку а они все на меня и полезли. Кроме одного, который маску снял с лица. Этот почему-то стормозил и я с ним потом один на один бился :)

Правда, у меня билд кривой, судя по обсуждениям на форумах - основной упор сделан на мечи и лёгкую броню. Сет кота. Знаки и алхим по остаточному принципу. Но это, ИМХО - единственный расово верный билд, ибо Геральт таки ведьмакует, а не магует. Может за счёт билда и страдал дополнительно на Ключнике. Ну и из знаков признаю только Ирден и Аард. Аксий вкачан для диалогов, Игни - только чтобы ос палить да трупы жечь использую.

Изменено пользователем Ipse

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Ага. Правда не специально - я сделал круг по комнате чтобы оценить обстановку а они все на меня и полезли. Кроме одного, который маску снял с лица. Этот почему-то стормозил и я с ним потом один на один бился :)

Правда, у меня билд кривой, судя по обсуждениям на форумах - основной упор сделан на мечи и лёгкую броню. Сет кота. Знаки и алхим по остаточному принципу. Но это, ИМХО - единственный расово верный билд, ибо Геральт таки ведьмакует, а не магует. Может за счёт билда и страдал дополнительно на Ключнике. Ну и из знаков признаю только Ирден и Аард. Аксий вкачан для диалогов, Игни - только чтобы ос палить да трупы жечь использую.

Я после момента с домом Борсоди проходил игру дальше в новой шмотке) Все равно проблем никаких с Ключником не испытал. (вкачан на знаки)

А насчет страхов - если их не агрить, то они так же будут по одному нападать. А за "агр" всех - дают ачивку.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Я после момента с домом Борсоди проходил игру дальше в новой шмотке) Все равно проблем никаких с Ключником не испытал. (вкачан на знаки)

А насчет страхов - если их не агрить, то они так же будут по одному нападать. А за "агр" всех - дают ачивку.

Мне ачивку не дали. Видимо из-за последнего слоупока, который на меня не сагрился сразу :)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Запустил Каменые сердца, побегал немного и как то меня взяло странно чувство: что то не так. После ещё примерно получаса понял - нет уже того дикого ветра что деревья хреначил влево-вправо. Всё более спокойно стало.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Привет всем. Подскажите кто нибудь,что делать? Получаю, в игле,от Йен задание найти помехи. Она мне даёт какую то хреновину которая пищит при приближении к объекту. Спускаюсь в зал. По писку прибора подхожу к ящикам,стоявших друг на друге И... И всё. Прыгаю вокруг них ни них, а активировать не могу. Активация срабатывает на гобелен с ведьмачьей конницей. И все. Гера раскачен до 25 уровня,задание 19. Что мне делать как быть?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Привет всем. Подскажите кто нибудь,что делать? Получаю, в игле,от Йен задание найти помехи. Она мне даёт какую то хреновину которая пищит при приближении к объекту. Спускаюсь в зал. По писку прибора подхожу к ящикам,стоявших друг на друге И... И всё. Прыгаю вокруг них ни них, а активировать не могу. Активация срабатывает на гобелен с ведьмачьей конницей. И все. Гера раскачен до 25 уровня,задание 19. Что мне делать как быть?

если это те ящики, которые рядом с клеткой и уродцем, то когда подойдешь к ним должен запуститься скрипт про двимеритовые бомбы.

а ДЛС получился под стать самой игре, порадовала как продолжительность, так и сюжет, молодцы поляки.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Ожидаемо, ДЛС вышло лучше самой игры лучше в тыщу раз. Я просто в диком щенячем восторге

Проджекты уже стали такими же игробогами для Пекашников как Наути Доги для Сонибоев . Да да я знаю , что ведьмак не только на пека выходит

Изменено пользователем RinatSolovei

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

вышел патч 1.11 (~1.3Гб)

 

Spoiler

PATCH 1.11 CHANGELOG

Hearts of Stone ACHIEVEMENTS:

- Fixes issue whereby items needed for Achievement titled I Wore Ofieri Before It was Cool could

not be acquired from Ofieri merchant.

GAMEPLAY:

- Fixes issue whereby glyphs added within Hearts of Stone expansion would disappear from slots

subsequent to game being saved and loaded.

- Alters difficulty balance of arachnomorphs in quest titled Open Sesame! forming part of Hearts

of Stone expansion.

- Fixes issue whereby cellar could be looted without fighting archgriffin in quest titled A Surprise

Inheritance forming part of Hearts of Stone expansion.

- Fixes issue whereby Roach could appear to change into a black mare with Hearts of Stone

expansion installed.

- Fixes issue whereby some players could not sell anything to Countess Mignole.

- Alters difficulty balance of bosses in Hearts of Stone expansion, adding distinct statistics for

individual difficulty levels.

- Renders selection of items from Hearts of Stone expansion transferable to New Game + mode.

- Fixes issue whereby master blacksmiths could craft Venomous Viper set. Said set now craftable

only by grandmaster blacksmiths.

- Adds resistance to knockdown by Aard Sign to Ofieri Mage in Hearts of Stone expansion.

- Fixes issue whereby Enchant effect was removed from armor when armor was transferred into

New Game + mode.

- Fixes issue whereby arachnomorphs were immune to effects of Dancing Star bomb.

- Adds entries for Enchanting feature to Glossary and Tutorials.

- Introduces a number of changes to difficulty balance in New Game + mode.

- Fixes issue whereby combat could prevent players from unequipping censer item.

PERFORMANCE:

- Improves performance in Oxenfurt sewers location.

QUEST:

- Fixes issue whereby players had to buy Ofieri set from merchant to start quest titled From

Ofier’s Distant Shores.

- Fixes rare issue whereby objective remained incorrectly marked as incomplete under certain

scenarios in quest titled Dead Man’s Party in Hearts of Stone expansion.

- Fixes issue whereby minor quest titled Tinker, Hunter, Soldier, Spy was not tracked in Treasure

Hunts tab in Journal.

- Fixes issue whereby minor quest titled The Sword, Famine and Perfidy was not tracked in

Treasure Hunts tab in Journal.

- Fixes issue whereby Vlodimir claimed to have rescued fireeater even if said character was

killed during quest titled Dead Man’s Party.

VISUAL:

- Fixes issue whereby highlights indicating memories in quest titled Scenes From a Marriage in

Hearts of Stone expansion were adversely affected with Colorblind mode activated.

- Improves depiction of rivers and waterfalls in multiple locations throughout Hearts of Stone

expansion.

- Fixes issue whereby rain could be seen falling in Oxenfurt sewers during Hearts of Stone

expansion.

- Fixes issue whereby rain was visible inside lighthouse located north west of Temple Isle.

- Fixes issue whereby rainfall could occur inside Temple of Lilvani in Hearts of Stone expansion.

- Alters shadow drawing processes in Oxenfurt in Hearts of Stone expansion.

- Fixes issue whereby number of insects appearing was excessive when players equipped Roach

with item called Caparison of Lament.

GENERAL:

- Adds missing download image for Skellige Armor content.

- Fixes issue in DLC quests whereby occasionally human foes could have empty Health bars and

could not be killed.

- Adds missing interaction to chest in quest titled Scavenger Hunt: Wolf School Gear.

- Fixes issue whereby Nilfgaardian gauntlets could cause unsightly red box to appear beneath

Geralt’s feet.

QUEST:

- Fixes incorrect appearance of notice starting quest titled Where the Cat and Wolf Play… on

notice board in Oreton.

- Fixes issue occasionally preventing players from completing quest titled Skellige’s Most

Wanted.

- Fixes issue preventing players from starting quest titled Scavenger Hunt: Wolf School Gear.

- Fixes issue preventing players from examining pigs during quest titled Fool’s Gold.

- Fixes rare instances of pig spawning incorrectly during quest titled Fool’s Gold.

- Fixes duplication of werewolf corpse after quest titled Contract: Skellige’s Most Wanted has

been completed.

- Fixes issue whereby declining quest titled Contract: Skellige’s Most Wanted resulted in display

of incorrect objective.

VISUAL:

- Fixes visual issue, occurring in certain scenes, with necklace included in Triss’ alternative look.

GAMEPLAY:

- Fixes assorted issues with quest and enemy scaling in New Game + mode.

- Modifies diagram for Enhanced Legendary Wolven Gauntlets, now craftable without Griffin

Gauntlets.

- Fixes rare issue whereby one monster in quest titled Contract: Phantom of the Trade Route

could prove invincible.

- Fixes issue whereby fully charged Rend ability would deal less damage than intended.

- Fixes issue whereby foe could be attacked again after fight in quest titled Fists of Fury:

Champion of Champions.

- Fixes issue whereby some merchants were selling merchandise balanced for 7180 level range

in New Game + mode.

- Fixes issue whereby some item statistics and levels changed to incorrect values when

transferred into New Game + mode.

- Fixes rare issue whereby player level was not raised to 30 when starting New Game + from

certain save files.

- Fixes New Game + mode issue whereby some loot found in world could have level requirement

in excess of 70.

- Fixes issue whereby some herbs were not correctly transferring into New Game + mode.

- Fixes issue whereby using Whirl ability against foes armed with heavy weapons could block

regeneration of Stamina.

- Fixes issue whereby players could not cause Geralt to walk if attempting to do so while aiming

crossbow.

- Fixes issue whereby foes struck by Aard Sign would always fall opposite to direction in which

they were facing, even when struck in the back.

- Fixes issue in New Game + mode whereby armor and weapons crafted prior to installation of

1.10 patch would change in terms of level and statistics subsequent to loading of a relevant

game save.

GUI:

- [PC] Fixes corrupted characters in names of preset graphics settings in Options menu.

- Fixes issue whereby no screenshots were displayed for game saves when choosing save file to

start New Game +.

LOCALIZATION:

- Fixes handful of textual issues in descriptions of Trophies in Korean version.

PERFORMANCE:

- [XBOX] Improves performance during quest titled In the Heart of the Woods.

QUEST:

- Fixes issue whereby ghouls failed to appear as intended near shrine in White Orchard.

- Fixes issue whereby quest titled Reason of State would be labeled as failed in Journal despite

having been completed.

- Fixes rare issue whereby some players could not find key to stable in quest titled Payback.

- Fixes multiple issues whereby updates of objectives in Journal and Character entries would

appear out of order.

- Fixes rare issue with whereby incorrect scene was triggered in quest titled From a Land Far, Far

Away.

- Fixes rare issue whereby quest titled Little Red occasionally could not be progressed.

- Fixes issue whereby, if relevant crystal was given to Yennefer in Skellige, characters would not

appear correctly in megascope scene in quest titled Redania’s Most Wanted.

- Fixes rare issue whereby some gameplay functionalities remained locked after quest titled

Through Time and Space was completed.

- Adds monetary reward for completion of quest titled Without a Trace.

- Fixes issue in New Game + mode whereby container with treasure would disappear when

approached in quest titled Berengar’s Blade.

- Fixes issue whereby crystal required in quest titled Scavenger Hunt: Wolf School Gear could not

be found.

UI:

- [PC] Adds option to show/hide HUD/Minimap using single press of ‘Home’ key on keyboard.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Прошел я ведьмака и дополнения, очень понравилась игра! Вопрос, не получилось купить полный сет школы змеи, не было денег, после прохождения уже не где его не достать?

З.Ы. закончил игру на 39 уровне персонажа и 148 ч. наиграл, это выполняя все квесты плюс дополнения.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

  • Похожие публикации



Zone of Games © 2003–2024 | Реклама на сайте.

×