Перейти к содержимому
Zone of Games Forum

Рекомендованные сообщения

XCOM 2

2kgmktxcom2screenshotadvent-trooperjpg-9

  • Жанр: Strategy (TBS) / 3D
  • Платформы: PC
  • Разработчик: Firaxis Games
  • Издатель: 2K Games
  • Издатель в России: «СофтКлаб»
  • Дата выхода: ноябрь 2015 года
Spoiler

Изданию IGN выпала честь сорвать завесу тайны над проектом, который компания 2K Games тизерила в последние пару недель. Им, как и ожидалось, оказался сиквел стратегии XCOM: Enemy Unknown.

Предыстория XCOM 2 незавидна. В будущем пришельцы окончательно захватили контроль над Землей, и подразделение XCOM вынуждено уйти в подполье, чтобы с помощью редких вылазок наружу сражаться с гораздо более сильным врагом. Подробности о новинке будут опубликованы завтра, а геймплей будет показан на E3 2015.

XCOM 2 разрабатывается студией Firaxis и выйдет в ноябре этого года эксклюзивно на PC.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

По поводу промахов выпустили мод который должен решить недоразумения

http://steamcommunity.com/sharedfiles/file...s/?id=625481548

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Толсто :D

1372926958_875360375.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Странно еще игра подорожала на 200 рублей, я когда брал 1499 было.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Странно еще игра подорожала на 200 рублей, я когда брал 1499 было.

Дык, они же наконец родили патч, соответственно, игра должна была стать лучше, вот и подорожала.

Правда, судя по отзывам, нифига она лучше не стала, не особо.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Еще до патча подорожало.

Дык, они же наконец родили патч, соответственно, игра должна была стать лучше, вот и подорожала.

Хо-хо-хо. Шутите еще.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Хо-хо-хо. Шутите еще.

Всенепременно.

Толсто :D

Это тоньше:

191f8b13de91.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Еще шуток?...

Еще забавный баг\фича момент, когда из-за перепадов высот ландшафта, Х-комовцы, с криком "accessing target!" впендюривают Черепной бур прямо в мошонку какому-нибудь из вражеских солдат. :happy: Что характерно, информация загружается и оттуда)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Кто нибудь спасал хоть раз людей при ответном ударе пришельцев? у меня всегда все заложники превращались в монстров этих Т_Т на прохождение было потрачено 10 часов) игра никакая)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
на прохождение было потрачено 10 часов) игра никакая)

Отличная рецензия, спасибо.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

 

 

Spoiler

Gameplay – Base Game

• Fixed an issue where units would not have their mission starting abilities and Gremlins would not follow

• Fixed an issue with Wet Work where kills were not being tracked for the correct unit

• Fixed an issue where Burning and Poisoned damage was causing free kills

• Damage caused by Psi abilities will now ignore armor

• Faceoff may now only target units that are not mind-controlled (by the shooter’s team)

• Fixed damage preview for abilities that modify damage based on incoming damage amount

• Fixed an exploit where replacing a PCS would not always remove the value it gave when equipping

• Magnetic Swords are now referred to “Magnetic” rather than “Conventional”

• Fixed an issue where the unit flag would not properly show a unit as concealed when loading a save game

• Fixed a crash that could occur after selecting an AOE ability and then another (disabled) ability

• Fixed an issue where Proximity Mines were not damaging every unit in a group move situation

• Blademaster grants +10 Aim to melee and Hunter’s Instinct grants +15 to melee crit

• [MP] Matches will no longer immediately end for the user when winning during the transition before their turn

Gameplay – Alien Hunters

• Fixes instances of Alien Ruler soft hangs

• Avenger Defense no longer fails if a Ruler is in the evac zone

• Fixed an issue where the Skulljack objective caused MECs to stop appearing in tactical

• Fixed a crash that would occur after the Archon King completes an Icarus Drop

• Alien Hunter weapons have range bonuses/penalties applied

• Fixed an issue where Alien Rulers were missing health after increasing the difficulty during a playthrough

• Fixed an issue where Alien Hunter weapons would be lost after upgrading through GTS

• Central can no longer bleed out on the Nest mission due to it causing a soft-fail state

• Removed Freezing Lash’s minimum range of 3 tiles which prevented units from using the ability when standing next to an enemy

• Berserker Queen’s Faithbreaker ability no long targets robotic units

• Removed “Return to Resistance HQ” button from the Hunter Weapons POI complete popup to prevent players from getting into a state where project times are incorrect

Performance Improvements

• Fixed an issue with Effects being ticked twice a frame

• Optimizations to path solving memory footprint and performance

• Fixed an issue where unnecessary game states were created on the Geoscape

System Support

• Updates to allow Steam Workshop DLC to be enumerated before native script packages are loaded. Will allow mods that override XComGame.upk to work through Steam Workshop

Steam Controller

• Removed button labels in save/load list that are not hooked up to anything

Modding

• New flag bForceReselectAllGroupsForSpawn for use with multi-part mission schedules

• Armor hit rolls have been deprecated as the game treats armor as 100% chance to absorb damage

• Armor is now handled directly by ApplyWeaponDamage

• ApplyWeaponDamage now has a bIgnoreArmor flag so that psionic abilities properly ignore armor

• Tactical Quick Launch menu now supports the grenade slot correctly

• Debug command X2ShowFullObject to display a game state object’s data

• Bonus weapon ammo (e.g. Heavy Ordnance and Field Medic) is now handled through a delegate on ability templates: GetBonusWeaponAmmoFn

• X2DownloadableContentInfo has new hooks:

• AbilityTagExpandHandler, so new localization tags can be added

• FinalizeUnitAbilitiesForInit, which allows special manipulation of a unit's ability list before the abilities are created in a tactical match

• Effects now have the ability to be redirected from their initial target

• EffectShouldRedirect figures out who gets the redirected effect

• New character template flag, bDiesWhenCaptured

• Character templates can now have forced first, last, and nick names

• Character templates can implement the delegate GetPhotographerPawnNameFn so as not to be forced to use soldier pawns for pictures in the strategy game

• Countries can now be hidden from character customization

• Deprecated X2AbilityMultiTarget_SoldierBonusRadius (though it continues to work for now). Base classes X2AbilityMultiTarget_Radius, _Cone, and _Line now support increasing the AOE range based on passive abilities in a generic fashion.

• Effects may add projectiles to a volley conditionally by registering in the EffectsForProjectileVolleys array and implementing the function GetProjectileVolleyTemplate. Effects that are always on should still use the perk system, but this callback allows for game state checks to add or not add the projectile to a volley.

• X2Effect_GenerateCover can now generate cover for mobile units, instead of forcing it to disappear when the unit moves

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

UPD

Фикс локализации v1.1

http://sendfile.su/1295709

http://www68.zippyshare.com/v/JkugP3rE/file.html

- Адаптация под последнюю версию игры и DLC

- Исправлены найденные ошибки в субтитрах и меню

- Шеф заменен Командиром (Maxx78rus)

- Фикс шрифтов (по желанию)

Шрифт до и после

123870ddc87dt.jpg 03ab2803b741t.jpg

Изменено пользователем VicF1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Начал ненавидеть эту игру с первого же не тренировочного уровня. Мать ващу, какая тупорылая мразь сбалансировала механику так, что в 70% случаев мои бойцы мажут??? А загрузки длятся вечность...

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Начал ненавидеть эту игру с первого же не тренировочного уровня. Мать ващу, какая тупорылая мразь сбалансировала механику так, что в 70% случаев мои бойцы мажут??? А загрузки длятся вечность...
Тебе еще повезло. Я вот такую картину уже пол-дня наблюдаю.

 

Spoiler

BBILABy.png

И непонятно что делать, люди уже пол-года ищут[/post] решение этой проблемы но без результатно. А играть так хочется!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас



Zone of Games © 2003–2025 | Реклама на сайте.

×