Перейти к содержимому
Zone of Games Forum
IoG

Neverwinter Nights (+ Shadows of Undrentide, Hordes of the Underdark)

Рекомендованные сообщения

Пока мы все ждем вторую часть, Bioware радует нас патчем 1.68, весом в 75 метров. Вот список исправлений:

Neverwinter Nights Game

* Added visible cloaks to the game.

* Fixed an issue with the Monk's Perfect Self feat not correctly reporting that the monk was immune when making saving throws against mind-affecting spells (was making Phantasmal Killer work on monks if they failed their saving throws).

Scripting-specific

* Fixed an issue with the sleep spell not being counted as a hostile action when cast (nw_s0_sleep.nss).

* Fixed range issue in spell "Mestil's Acid Breath" (X2_S0_AcidBrth.nss).

Neverwinter Nights Aurora Toolset

* Fix to CopyObject() so that copied creatures now run their OnSpawn script.

* Enabled PLT support for visible cloaks.

* Fixed an issue with GetIsSkillSuccessful() not working correctly under Linux/Mac.

* Fixed an issue with SetLockUnlockDC() and SetLockLockDC() being reversed in nwscript.nss. Any scripts calling these scripting functions will need to be recompiled for the changes to take effect.

* Fixed an issue with ActionCastSpellAtObject() not working for Paladin spells.

* Made a change to hopefully fix some potential issues with the client losing some appearance/phenotype update messages when using the SetPhenoType() scripting command.

Custom Content

* Added new scripting command:

// Set oPlaceable's useable object status.

// Note: Only works on non-static placeables.

void SetUseableFlag(object oPlaceable, int nUseableFlag);

* Added new nwnplayer.ini setting.

[Game Options] Log Model Errors=0

If turned on, some types of model errors will be logged out to the nwclientLog file and the AR_ERROR.LOG file while the game is running (in the NWN install directory). This would include some errors with setting invalid TileSet data, invalid use nodes set on placables, some placeable walkmesh errors, and some errors with the animrootnode not matching the name of other nodes in the model.

* Wings now use the ENVMAP setting from the new column in the WingModel.2da rather than using the ENVMAP setting from the appearance.2da. This fixes some issues with transparency on wings.

* Tails now use the ENVMAP setting from the new column in the TailModel.2da rather than using the ENVMAP setting from the appearance.2da. This fixes some issues with transparency on tails.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
До сих пор патчи выходят... Bioware молодцы конечно - не забывают.

Ну если учесть, что я до сих пор в нее играюсь (и думаю, что я не одинок), то это актуально

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Народ не подскажите как можно с друзьями сыграть по инету на халяву? Ато уже перемучались ну никак!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Приношу извенения конечно но просто предыдущее сообщение уже отредактировать нельзя. А так к чему это а в нвн можно проходить скажем с другом основную компанию?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Я так понял само прохождение в этом аддоне зависит от чара в оригинале или как?

Дык тутже вроде обещано до 40 лвл прокачка. Сам аддон тобишь нельзя без чара с оригинала и 20 лвл начать или как? Кто играет-просьба отписатся и прояснить ситуацию :D .

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

LivingDead

А сам то как думаешь?

Если новая версия, значит само сабой есть изменения.

Список изменений:

 

Spoiler

Neverwinter Nights Game

Added visible cloaks to the game.

Fixed an issue with the Monk's Perfect Self feat not correctly reporting that the monk was immune when making saving throws against mind-affecting spells (was making Phantasmal Killer work on monks if they failed their saving throws).

Scripting-specific

Fixed an issue with the sleep spell not being counted as a hostile action when cast (nw_s0_sleep.nss).

Fixed range issue in spell "Mestil's Acid Breath" (X2_S0_AcidBrth.nss).

Neverwinter Nights Aurora Toolset

Fix to CopyObject() so that copied creatures now run their OnSpawn script.

Enabled PLT support for visible cloaks.

Fixed an issue with GetIsSkillSuccessful() not working correctly under Linux/Mac.

Fixed an issue with SetLockUnlockDC() and SetLockLockDC() being reversed in nwscript.nss. Any scripts calling these scripting functions will need to be recompiled for the changes to take effect.

Fixed an issue with ActionCastSpellAtObject() not working for Paladin spells.

Made a change to hopefully fix some potential issues with the client losing some appearance/phenotype update messages when using the SetPhenoType() scripting command.

Custom Content

Added new scripting command:

// Set oPlaceable's useable object status.

// Note: Only works on non-static placeables.

void SetUseableFlag(object oPlaceable, int nUseableFlag);

Added new nwnplayer.ini setting.

[Game Options] Log Model Errors=0

If turned on, some types of model errors will be logged out to the nwclientLog file and the AR_ERROR.LOG file while the game is running (in the NWN install directory). This would include some errors with setting invalid TileSet data, invalid use nodes set on placables, some placeable walkmesh errors, and some errors with the animrootnode not matching the name of other nodes in the model.

Wings now use the ENVMAP setting from the new column in the WingModel.2da rather than using the ENVMAP setting from the appearance.2da. This fixes some issues with transparency on wings.

Tails now use the ENVMAP setting from the new column in the TailModel.2da rather than using the ENVMAP setting from the appearance.2da. This fixes some issues with transparency on tails.

travakyr

Можешь экспортировать своего старого перса или начать игру с новым (в самом начале ты сразу станешь 20 lvl'а).

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

привет всем!

у кого есть киньте пожалуйста прохождение NWN "MASK OF BETRAYER" на rolan@ctline.ru

или дайте ссылку где качнуть.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Поделитесь пожалуйста *.dat файлами для премиумов. Для тех кто не в теме... Эти файлы позволяют играть в премиум модули без подключения к интернету. Интересуют файлы для всех премиумов

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас



Zone of Games © 2003–2024 | Реклама на сайте.

×